Noodle Pack x Buzz House – sau cum au trăit influencerii 10 zile într-o casă  - Noodle Pack

Noodle Pack x Buzz House – sau cum au trăit influencerii 10 zile într-o casă 

Noodle Pack hrănește apetitul participanților din Buzz House

La mijlocul lunii iunie au început filmările pentru cel de-al 3- lea sezon Buzz House. Un reality show filmat într-o vilă pe malul lacului Snagov, în care 10 TikTokeri celebri au trecut prin challenge-uri care mai de care mai interesante, amuzante, dar și care le-au dat mari bătăi de cap. 

Proiectul a fost unul super cool, iar scopul principal a fost să arate lumii secretul din spatele contentului viral de pe Tik Tok. 

Bineînțeles, atunci când vine vorba de cool și fun, Noodle Pack nu putea lipsi, așa că ne-am strecurat în casa celor de la Buzz House. 

Pe toată durata filmărilor, influencerii au primit din partea noastră pack-uri gustoase, sweet pack-uri delicioase, dar și propsuri cu care aceștia să facă față provocărilor venite din partea celor două gazde, bine cunoscuții Cezara Cristescu și Denis Matroș. 

Timp de 2 săptămâni, cei 10 influenceri printre care Diana Condurache, Vlad Neamțu, Skrl3t, Robynet, Ana Petcu, Luana Genevieve, Delia Degan, S1KE, Costi Max și Adi Istrate au avut parte de experiențe inedite, momente emoționante și multă distracție, care urmau să fie împărtășite publicului din România pe canalele de Youtube și TikTok. 

Întreaga experiență a fost filmată, iar fanii celor prezenți în casă au putut urmări câte un episod, în fiecare zi de luni pe canalul de Youtube oficial Buzz House. 

Surprize, surprize…Noodle Pack a adus în casă un alt influencer?!

N-am vrut ca această experiență să fie trăită doar de către influenceri, așa că am dat șansa comunității noastre să trăiască pentru o zi în Buzz House. 

Am pus la cale un concurs, unde numărul de înscriși a fost peste așteptări, dar în urma căruia, un singur câștigător a avut norocul să ajungă în casă, alături de îndrăgiții tiktokeri. 

Acesta este Mihai, un băiat aparent timid, de 24 de ani din București, care în momentul în care a fost contactat de către echipa NP s-a arătat uimit de telefon, nu știa ce îl așteaptă. 

Ajuns în casă în ultima zi de filmări, acesta a participat împreună cu ceilalți la diverse activități și s-a distrat copios cu influencerii, după cum ne-a transmis acesta. 

La scurt timp după ieșirea din casă, l-am contactat pe Mihai să ne povestească despre experiența trăită și să ne spună mai multe despre cum s-a simțit ‘’în culise’’, alături de participanți. 

Cum ți s-a părut experiența de acolo? 

‘’Foarte interesantă din multe puncte de vedere. Am înțeles mai bine cum funcționează mecanismul de marketing datorită interacțiunii pe care am avut-o cu Marc Pitner, unul dintre producătorii desemnați pentru acest proiect de Global Records. Am putut să mă apropii mai mult de latura artistică a acestui tip de eveniment și să înțeleg cum lucrează influencerii. Am stat cu ei de vorbă și am înțeles diferitele tipuri de content pe care trebuiau să le facă și cui erau destinate. M-am simțit integrat încă de la început ceea ce a adus un plus experienței mele și astfel am putut să interacționez cu cât mai mulți oameni. Per total, pot spune că participarea mea în cadrul Buzz House m-a făcut să mă simt foarte bine și să înțeleg cum funcționează genul acesta de proiecte. ‘’

Cum a fost interactiunea cu influencerii? Cu care dintre ei ai petrecut cel mai mult timp in BuzzHouse?

‘’Interacțiunea cu influencerii a fost mult mai bună de cum mă așteptam. Eu la bază sunt artist, am terminat Universitatea Națională de Teatru și Film, deci pot spune că am cunoscut oameni din același domeniu, oameni faimoși sau chiar celebri. Nu pot spune că am interacționat cu influenceri până în momentul intrării mele în Buzz House sau cel puțin nu aveau încă acest statut. Așa că, nu am știut la ce să mă aștept. În mass-media și în societatea în care trăim ei nu sunt portretizați într-un mod pozitiv, oamenii având adeseori argumente contra acestui tip de activitate. Odată ajuns acolo, mi-am dat seama că sunt niște oameni exact ca mine. Am interacționat cu toți, am avut subiecte de discuție din toate domeniile. Pot spune că m-am simțit primit în casă foarte repede și am fost integrat în procesul de creație și de desfășurare a evenimentelor. Ceea ce mi-a plăcut cel mai mult a fost deschiderea pe care am întâlnit-o la majoritatea celor prezenți încă de la început.  

            Am stat mult de vorbă cu Vlad Neamțu care a fost mereu atent la integrarea mea în casă și îi mulțumesc pentru asta, cu Costi Max am avut subiecte comune datorită faptului că am urmat cursurile aceleași facultăți și m-am simțit foarte bine și în compania Diei și al lui Robynet. ‘’

Interviul integral poate fi citit aici.

Noodle Pack le-a dat un challenge influencerilor 

Pentru a condimenta puțin show-ul, în ultimul episod, concurenții au avut parte de o provocare venită din partea Noodle Pack. Le-am pus la dispoziție o listă de ingrediente după care aceștia trebuiau să prepare o rețetă de noodle. Despre talentul gastronomic al fiecăruia dintre ei și cum s-au descurcat aceștia, fără a încerca să influențăm opinia publică, se poate vedea chiar aici de la min 19:28. 🙂

Buzz House a fost fără doar și poate o experiență awesome, plină de aventură, pe care mulți dintre noi ne-am fi dorit să o avem. Noodle Pack a fost prezent și va fi oricând e vorba de good vibes, cool people și mai ales good food. But you already know that. 😉

Urmărește-ne în continuare pe rețelele de socializare pentru că vei avea parte de surprize nebănuite. Atât pe Facebook, Instagram, dar și pe TikTok

Articole similare