Noodle Pack a deschis primul Drive Thru din România
Data de 29 iulie a fost una marcantă pentru Noodle Pack, unul dintre cele mai iubite branduri româneșți de food. Ziua a început cu ploi, dar a continuat cu soare și voie bună, spre bucuria miilor de oameni prezenți la inaugurare.
După luni de muncă asiduă și o investiție uriașă în pregătirea acestui proiect, echipa a depus eforturi colosale în construcția efectivă a restaurantului care a durat nu mai mult de 48 de zile.
Noul restaurant are un design modern, urban și integrează cele mai noi tehnologii. Interiorul dispune de kiosk-uri digitale de comandă care le permite clienților să își aleagă produsele favorite ușor și rapid, iar linia de drive este dotată cu ecrane digitale.
Deschiderea primului Noodle Pack Drive Thru din țară, a însemnat un capitol nou în consolidarea și extinderea rețelei de restaurante.
Inaugurarea a fost una plină de fast, la care au participat parteneri, colaboratori, influenceri și bineînțeles publicul NP, care a luat parte la activitățile puse la dispoziție de către organizatori. Evenimentul a avut loc în parcarea VIVO! în perimetrul noului restaurant.
Momentul mult așteptat, tăierea panglicii, a fost realizat de către ownerii Samuel Hanuseac și Daniel Tișea. Apoi a urmat prima comandă în regim de drive, dată de invitații speciali, membrii 5GANG care și-au făcut intrarea în mașinuțe de tip hot rod personalizate cu elemente de racing.
Distracția a continuat cu un concert memorabil susținut de formația 5GANG în fața a mii de tineri care cântau la unison refrenele binecunoscute ale trupei.
Pe lângă mult ‘’sos în cantități industriale’’, DJ-ul rezident de la Virgin Radio, Andrei Niculae a întreținut atmosfera cu cele mai dansabile piese ale verii.
În timp ce unii se pozau la photobooth-ul NP, influenceri precum Selly, Irina SSW, Gami s-au întâlnit cu fanii pentru o sesiune de autografe și poze care mai de care mai instagramabile, spre deliciul rețelelor de socializare.
Proiectul surpriză, care celebrează deschiderea primului Drive Thru NP, este reprezentat de colecția capsulă a unui tânăr designer român. Tammy Lovin a creat special pentru NP mai multe outfituri în care a mixat estetica Generației Z cu vizualuri de tip spirografii, pixel art și elemente de gaming. Item-urile colecției au fost gândite în mare parte ca un echipament dedicat participanților la cursele de Formula 1, toate integrate într-o manieră cool și atipică. De la pantaloni, bustiere, bucket hat-uri, tricouri și jackete, colecția reprezintă fuziunea dintre food și fashion, despre ‘’care sunt convinsă că va fi pe gustul tuturor’’, a spus artista. Tagline-ul campaniei se numește ‘’Fashion that drives you crazy’’, iar hainele primite de influenceri au stârnit curiozitatea publicului, căci la scurt timp pe pagina de Instagram a brandului au început să curgă cu mesaje în care clienții au întrebat de unde își pot achiziționa piesele.
Inaugurarea primului Drive thru din rețea, a demonstrat că integritatea, responsabilitatea și perseverența sunt valori care constituie piatra de temelie a unei afaceri.
Pe viitor business-ul dorește extinderea locațiilor și în afara țării, prima de acest fel va fi în Budapesta.